कोमल त्यो तिम्रो वदनमा (सबिन राई )

B       D#m      E         F# B
कोमल त्यो तिम्रो वदनमा ढल्न मन लाग्यो
B        D#m      F#    E        F# 

एक छिनलाई सारा भुलेर हराउन मलाइ ईक्षा जाग्यो  
B    D#m    E    F#       B 

केहि कदम भए पनि हिड्न मन लाग्यो  
B   D#m    F#     E          F# 

तिमि संग गहिराइमा डुबी हेर्न ईक्ष्या लाग्यो
E              B                  E

तिम्रो आगमनले मेरो जीवनमा बेग्लै आशा छोड्यो
E          F#m               E          B

हेर   मेरो आँखामा स्पष्ट देख्ने   छौ .ऐ ऐ  ई  तिम्रो नाम
B       D#m    E       F# B

सुनी दिने दैव पनि बहिरो छैन होला  
B     D#m        F#    E        F# 

कसम छ मेरो तिमीलाई साथ कहिले छोड्ने छैन
B      D#m     E   F#  B 

मलाइ हसाउ या रुवाउ,फरक पर्ने छैन  
B    D#m     F#    E         F# 

चाली सकेको कदम साथ कहिले छोड्ने छैन  



B        E       F#m                        E
तिम्रो मायामा डुबेकोछु यति सारो कि एकछिन नदेख्दा ,सारा  
 F#m             E               B 

बिरानो लाग्छ परिचित ठाउँ पनि ए ए तिमि बिना
D      D#      E            B

सुख होस् या दुख तिम्रो साथमा हुने छु
D          D#               B

जहिले तिमीलाई मेरो सहारा चाहिन्छ
D         D#     E              B

तिमीलाई जस्तो अरुलाई म माया गर्न सक्दिन
D     D#          B

मेरो यहि हो अन्तिम इक्ष्या
B         E           F#m              E

तिम्रो माया मा डुबेको छु यति साह्रो कि एकछिन नदेख्दा सारा
E       F#m         E                 B 

विरानो लाग्छ परिचित ठाउँ पनि ओह्ह्ह ए तिमि विना ....  

Comments

Post a Comment